dilluns, 12 de setembre del 2011

Bon dia, companyia

Ieeeee, despertem-nos, que el nou curs ja ha començat, i no ens pot pillar amb el pas tort.

Aquest serà un any intens i treballat, ja que se'ns venen moltes coses al damunt. Cal ser conscients del que volem ser per tindre clar el que és i serà bo per a tots nosaltres com a societat. Sonen moltes sirenes i  obscurs voltors ens miren des de la televisió amb la mirada amenaçant de la por, marcant-nos un camí que ens allunya d'uns ideals que cada vegada semblen més ideals.

Quan jo era menut i començava a estudiar solfeig al musical del meu poble, el meu mestre volia per tot que jo tocara el clarinet, i jo no volia.I ell s'encabotava en que jo havia de tocar el clarinet, que era el que més em convenia i jo cabut que no.

Finalment, vaig acabar tocant el trombó


Companyia, bon vent i...

3 comentaris:

  1. ...el trombo....popopo popopo popopo...

    ResponElimina
  2. La caixeta de música.
    IEEE! ... ja estem en marxa. M'alegra molt veure aquest vaixell de nou navegant. Espere que els vents bufen amb força i ens duguen en la direcció que volem. Acabe de llegir els teus paraules i no sé perquè el relacione en el text que el meu amic Pep Nebot a escrit al seu bloc per començar el curs i homenatjar a Manuel Sanchis Guarner. Crec que serà un curs amb molta feina però pagarà la pena. De tota manera tu toca ben fort el trombó que això sempre anima la festa.

    "La veritat és abstracta, però l'home és concret. I els pobles també ho són, en una gran proporció. Ser algú, tant un home com un poble, és tenir un rostre, una figura. I viure en la història és anar creant una figura, adquirint un estil, forjant una personalitat col•lectiva.
    La història és un espill inexorable on, els homes i els pobles, hem de realitzar-nos, de verificar-nos. A banda de la llum de la intel•ligència, hi actua la força de la sang. A part del cultiu de l'esperit, hi ha el sentit del ritme. El pensament és universal, però l'estil és nacional. L'estil és el sentiment del ritme: depén del contingut determinat per l'origen i el paisatge; es perfecciona per l'educació, però no s'adquireix per la il•lustració"
    Els pobles valencians parlen els uns dels altres, volum I
    Manuel Sanchis Guarner

    ResponElimina