dissabte, 21 de novembre del 2009

Cantata "La Ciutat i la Lluna"

Un dels actes organitzats al voltant de la celebració a Cocentaina de la XXII Trobada d'Escoles en Valencià de L'Alcoià-El Comtat, fou la interpretació conjunta dels alumnes de 6é de primària de les tres escoles del poble (Bosco, Real Blanc i el Convent) i els alumnes del taller de música de 1er d'ESO de l'IES Pare Arques de la cantata "La ciutat i la Lluna" al Centre Cultural El Teular el dia 26 de maig de 2009.
El treball musical conjunt dels alumnes dels tres col·legis i l'institut fou molt enriquidor, tant per a ells com per als professors que hi participàrem. Molt bonic, xè, molt bonic...
Ací vos deixe un fragment:

5 comentaris:

  1. hola sóc andreu,tinc 6 anys m'agradat molt i canteu molt be i el conte ha estat molt guai.
    quan canteu una altra vegada? adeu.

    ResponElimina
  2. Hola, Andreu. Que bé que t'haja agradat. Espere que a tu també t'agrade cantar. Si que estem muntant alguna coseta amb el cor, si, però de moment és un secret...no li ho digues a ningú. Ja t'avisaré jo.

    ResponElimina
  3. SOC MANEL EL FILL DE ÀLEX I VERA I M'AGRADAT MOLT.
    TE VAIG VORE A L'ALCUDIA AMB DANI MIQUEL.

    ResponElimina
  4. Hola, Manel. M'alegre que t'agradara, i que ta mare i ton pare et duguen a veure teatre i música.
    Àlex, clar que farem alguna coseta junts, clar que si.

    ResponElimina